marți, 7 aprilie 2009

MULŢUMIRI

Echipa noastră nu s-a lăudat cu experienţă în televiziune, deşi o avem. Nici cu experienţă la ziare şi agenţii de publicitate, deşi o avem. Nici cu experienţă în radio, deşi este şi ea. Am învăţat, ne-am documentat, ne-am pregătit, am investit în aparatură. Nu intermediem nimic şi nu suntem intermediaţi, astfel încât preţul reflectă ceea ce oferim. Şi nu ne-am lăudat nici cu asta.
Am încercat să ne impunem doar prin experienţa la nunţi, botezuri, videoclipuri, prezentări, ofertă şi idei, să ne respectăm clienţii şi să-i mulţumim astfel încât şi ei să ne respecte, să ne răsplătească şi să ne recomande.
Şi le mulţumim acelora care ne cunosc munca şi ne apreciază. Sunt fericit să ştiu că avem clienţi care nu ne-au ales după preţ ci după ceea ce am făcut, după ceea ce ştim să facem şi după ceea ce le putem oferi pentru preţul cerut.
În numele echipei, eu le mulţumesc pentru că sunt CLIENŢI RAŢIONALI ŞI INFORMAŢI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu